Alla inlägg den 16 februari 2009

Av sofia magnusson - 16 februari 2009 12:35

Jaha då var det första dagen på veckan igen då!! Idag händer det nog inte så jätte mycket för mej, ska snart sätta mej o plugga lite...=( har ingen större lust idag, menmen, den kanske kommer!! Har varti på banken en sväng tidigare idag, så jag passade även på att handla det jag ska laga i eftermiddag.., Idag får det bli stuvade makaroner och köttfärsbiffar!!=) Mummms...

Igår ringde min Älsklinga Ansa!! Han är i Thailand som alla andra=) Blev jätte avundsjuk.. han kommer inte hem förns i slutet av Mars... Kommer att sakna dej!!! Men det var härligt att höra att ni har det bra iaf,, tur att du gillar maten *asg* Jag menar vi var ju lite rädda för att kräsna du skulle gå och svälta där nere hihihi... Hittade den här bildenpå datorn när jag satt och kikade lite, tyckte att den passade nu när du ringde igår och allt...


Nej nu ropar böckerna på mej, bäst att jag anstränger mig lite=)

Puss på er alla...

ps Snart kommer min efterlängtede syster hem=) ds..

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards