Alla inlägg den 11 februari 2009

Av sofia magnusson - 11 februari 2009 13:52

Denna dag började med ett besök hos frisören=) Mmm.. Alltid lika härligt och bli ompysslad av Frida=) Vi slängde i lite färg, i två omgångar, så hon fick tvätta håret på mig två gånger=0) Att det kan vara så himla skönt när någon annan tvättar ens hår... Jag var lite trött på det där svarta, så nu fick det bli en lite brunade ton... Blev lika nöjd som vanligt efter att hon har lagt ner hela förmiddan på mig*asg*, och denna gång lovade hon att min utväxt inte skulle ta kål på mig allt för snabbt!!!

Måste ju göra mig lite fin nu när Syrran snart kommer hem...

Försökte ta en fin bild på min goa Schifftis=) men hon var inte så sugen att posera framför kameran, men så här blev det till slut.. Gick lite bättre me henne än vad det gjorde me den andra katten, den bara klöste mig, så jag fick ett stort rivmärke på halsen!!! Det blir snyggt de när jag ska träna sen...=)

Nu är det bara en natt kvar tills Älsk kommer hem oxå=) fattar inte varför veckorna bara rinner iväg,, hinner ju inte me något, det är ju bara torsdag-söndag hela tiden tycker ja!! men men det för ju något gott med sej iaf, för ju fortare tiden går nu så kommer ju våren med storm steg, och det gillar vi=)=) Hoppas bara att tiden stannar upp lite då så vi får NJUTA Ritkigt läääänge...

Nu ska jag sätta mig och äta lite pytt i panna, stekt ägg & rödbetor... Mumms=)


Puss på er så länge!!


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards