Direktlänk till inlägg 31 januari 2009

Tjenare morrs....

Av sofia magnusson - 31 januari 2009 17:22

Idag har det varit en sån där dag då jag bara har velat vara hemma,, men så blev inte fallet!! Hyresvärden kom hit och skulle fixa lite grejer, o då kännde inte jag för att ligga på soffan och bara glo...=)  Så jag har varit hos min kära mor och tagit lite bilder som ni ser, det är en order från stor syrran=) Hoppas att du blir glad nu!!?? Men jag kom och tänka på att det är ju så kort tid du har kvar så snart får du ju se dessa stöllena till djur "live" =)


När jag vaknade imorse så frågade min kära om vi skulle åka på Bio ikväll me ett par kompisar.. och det tyckte jag givetvis låt som en lysande idé,,, men nu var det så att idén kom ju från Micke och då vet man aldrig vad det blir i slutändan... Så från en fin idé till att jag nu sitter här och tar mej en smirnoff=) Men jag klagar inte... Alltså, våran mysiga kväll blev istället en mumsig mat bit på Köpis och ett gäng martini glas=0) men som sagt jag klagar inte.. hihihi... 


 Hade underbart alla ikväll för det ska vi ha=)


*Skål*

 
 
syster

syster

1 februari 2009 13:05

Tjena syster.. kul att du äntligen kunde lägga ut lite bilder på kissarna.. men nu var det ju så här att det bara var kattungarna som jag ville se,, de andra har jag ju set tusen gånger :) men tack för det lilla jag får hihihihi
puss puss

http://sandradee83.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sofia magnusson - 23 februari 2009 16:51

Där ser man... Som ni vet så skulle jag på BackYard Babies me brudarna i Fre,, Och det var verkligen suuuper kul!! Skiit mycke folk och bra ös=)=) När jag sen vaknade upp på Lörd, tänkte ja,, Attans vilken huvudverk, Vad kom den ifrån,, Jag tyckte in...

Av sofia magnusson - 20 februari 2009 15:18

Idag är det bara bra saker som står på listan=) Min efterlängtade syster kommer hem=)... Fast jag kommer nog inte att träffa henne förns imöra...Hmmmm För ikväll ska jag och brudarna på Backyard Babies på Nöjeefabriken i Karlstad..=) Ska bli så skiii...

Av sofia magnusson - 16 februari 2009 12:35

Jaha då var det första dagen på veckan igen då!! Idag händer det nog inte så jätte mycket för mej, ska snart sätta mej o plugga lite...=( har ingen större lust idag, menmen, den kanske kommer!! Har varti på banken en sväng tidigare idag, så jag passa...

Av sofia magnusson - 14 februari 2009 15:38

Hallojsan, jag som sagt, igår var det meningen att vi skulle sitta hos Elin och äta godis och se på Tv... Men det blev ändrade planer.. Här får ni lite bilder på hur kvällen såg ut=) Det som Annelie pysslar me är tydligen nåt som hör till när man dri...

Av sofia magnusson - 11 februari 2009 13:52

Denna dag började med ett besök hos frisören=) Mmm.. Alltid lika härligt och bli ompysslad av Frida=) Vi slängde i lite färg, i två omgångar, så hon fick tvätta håret på mig två gånger=0) Att det kan vara så himla skönt när någon annan tvättar ens hå...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards