Direktlänk till inlägg 23 februari 2009

Jahaaa....

Av sofia magnusson - 23 februari 2009 16:51

Där ser man... Som ni vet så skulle jag på BackYard Babies me brudarna i Fre,, Och det var verkligen suuuper kul!! Skiit mycke folk och bra ös=)=)

När jag sen vaknade upp på Lörd, tänkte ja,, Attans vilken huvudverk, Vad kom den ifrån,, Jag tyckte inte att jag hade druckigt så mycket men tydligen satt det lilla också sina spår=( Men när jag somnade om och fick sova sådär två timmar till, så var den bara borta=)=) Åkte upp te min käraste syster kramades lite och för mig  var det rena julafton,, Fatta grejer hon hade me te mej==) Skiiit glad, (tog lite mer än vad som var menat te mej **hihihi**....) Nog om det, vi började bli hungriga så vi åkte in te sunne,, då fick ju självklart syrran köra eftersom jag hade en och annan i kroppen=) Men jag ångrade mig ganska så snabbt kan jag säga.... Hon var nämligen kvar i Thai fasonerna, så vipps så var vi på fel sidan vägen,,, Hmmmm men men det gick bra... När vi var mätta "råkade" vi hamna på Gröna skylten... Behöver jag säga mer...

Allstå denna helg bjöd på en tvådagars,,, så idag har jag haft huvudverk så jag tror att det får dröja nu tills jag hälsar på spriten igen=)

Skulle helst av allt vilja vara här just nu,, som ni kan se på bilden njuter vi i fulla drag=)=)=)


Kramar om

 
 
Maria

Maria

3 mars 2009 13:53

Åh va härligt vi hade det...
Vad sägs om en "favorit i repis" till jul??
Skönt att få hem syrran va..
Vi saknar henne i massor, men vi ses snart.
Sandra och jag har bestämt att vi ska ha massor av poolparty i sommar första den 12 maj såklart.

Massor av solkramar från oss i Paradiset...

http://www.marek.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sofia magnusson - 20 februari 2009 15:18

Idag är det bara bra saker som står på listan=) Min efterlängtade syster kommer hem=)... Fast jag kommer nog inte att träffa henne förns imöra...Hmmmm För ikväll ska jag och brudarna på Backyard Babies på Nöjeefabriken i Karlstad..=) Ska bli så skiii...

Av sofia magnusson - 16 februari 2009 12:35

Jaha då var det första dagen på veckan igen då!! Idag händer det nog inte så jätte mycket för mej, ska snart sätta mej o plugga lite...=( har ingen större lust idag, menmen, den kanske kommer!! Har varti på banken en sväng tidigare idag, så jag passa...

Av sofia magnusson - 14 februari 2009 15:38

Hallojsan, jag som sagt, igår var det meningen att vi skulle sitta hos Elin och äta godis och se på Tv... Men det blev ändrade planer.. Här får ni lite bilder på hur kvällen såg ut=) Det som Annelie pysslar me är tydligen nåt som hör till när man dri...

Av sofia magnusson - 11 februari 2009 13:52

Denna dag började med ett besök hos frisören=) Mmm.. Alltid lika härligt och bli ompysslad av Frida=) Vi slängde i lite färg, i två omgångar, så hon fick tvätta håret på mig två gånger=0) Att det kan vara så himla skönt när någon annan tvättar ens hå...

Av sofia magnusson - 7 februari 2009 14:43

Ojojoj... nu har jag allt varit lat vad gäller bloggen, ajjabajja!!! Ska försöka bättra mig=) Som sagt har jag varit hos världens underbaraste, Min lilla Mimmi=) visst e hon väl sööööt??=) Här sitter hon i sin gåstol & myser med en kanin som hon fic...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards