Alla inlägg den 7 februari 2009

Av sofia magnusson - 7 februari 2009 14:43

Ojojoj... nu har jag allt varit lat vad gäller bloggen, ajjabajja!!! Ska försöka bättra mig=)

Som sagt har jag varit hos världens underbaraste, Min lilla Mimmi=) visst e hon väl sööööt??=) Här sitter hon i sin gåstol & myser med en kanin som hon fick av mig,,, ja hade tur att hon gillade den...=0) När man drar i tussen bak på den så börjar den spela musik, så det tyckte mimmi va mysigt..

Idag har det inte hänt så mycket, de e ju Lördag så ja & Schifftis låg kvar i sängen & myste ganska länge!! Det va jätte skönt, Mick stressade iväg tidigt han som vanligt=) Fattar inte vart han får all energi ifrån!!

Har införskaffat mig en ny telefon nu äntligen,, ja ni vet ju vad som

hände me den förra=( Men det var kul att få byta till en annan, känner mig nöjd me valet, men det är ju alltid lite svårt me nya menyer & så i början men jag börjar lära mig!! Nej nu ska jag åka & handla till maten ikväll,, tror att det får bli kycklingfilé med nån god ost i, och kanske potatis ratäng!! Mumms...

Puss & kram

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards